reklama

Svoju banku, poisťovňu ani operátora nevymením!

Banky, poisťovne i telekomunikační operátori svojou ponukou služieb s komplikovanými obchodnými podmienkami, s časovou viazanosťou a zložitým systémom fiktívnych výhod, prípadne šancou niečo vyhrať, nútia zákazníkov  neustále prehodnocovať svoj zmluvný vzťah, oberajú ich tak o čas a ľudskú dôstojnosť v radoch pri prepážke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

O nepríjemných zážitkoch s poskytovateľmi finančných a telekomunikačných služieb by som mohol písať romány. V situácii, keď sa dvíha globálny odpor voči korporáciám a bankám, nechcem však rozdúchavať nekonečnú diskusiu plnú vášní a žlče.

Nehrám so svojou auto-poisťovňou známu hru, ktorej pravidlá diktuje ona. Nedávam každý rok posledný deň výpoveď zákonného poistenia motorového vozidla, aby som uzavrel tú najvýhodnejšiu poistku. Veď som takú uzavrel už pri kúpe auta. Síce sa nestíham čudovať, koľko platím, ale môj anjel strážny mi doprial vyčerpať poistné plnenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ani svoju banku nevymením. Dodržiava bankové tajomstvo tak dôsledne, že zaryto mlčala pri úniku peňazí z kreditnej karty. Teda predsa len niečo: Za tú zrušenú kreditku Vám nebudeme účtovať poplatok, ale musíte si doplatiť cestovné poistenie do konca roka. Nevedel som, že s platobnou kartou si platím akési poistenie. Teda, tá moja banka myslí na všetko! Keby tak vedel bankový ombudsman. Včera som navštívil svoju banku rozhodnutý, že vypoviem nepotrebné poistenie. Odchádzal som šťastný s novým balíčkom služieb s kartou a cestovným poistením celkom zadarmo!

Môj telekomunikačný operátor sa tiež stará. Z televízneho balíka mi počas dvoch rokov odstránil nevhodné anglické kanály a ponechal len tie najzábavnejšie, ktoré všetci dávajú zadarmo. Môj mobilný operátor mi dal mobil za facku. Po ukončení viazanosti mi naúčtovali ceny hádam ako v minulom storočí. Zostal som ako vyfackaný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podľa konšpiračných teórií vlády a korporácie zámerne takto zamestnávajú svojich občanov zbytočnosťami, aby sa nebodaj nepridali k protestujúcim z Wall street. Ktosi vypočítal deň daňovej slobody, kedy už pracujeme len pre seba. Dá sa vypočítať o koľko dní života pripraví svojho občana štát zbytočným papierovaním a poskytovatelia služieb v radoch pri prepážke?

Až raz vymením svojich poskytovateľov služieb, tak len za takých, čo mi poskytnú trvale optimálne podmienky bez viazaností, podlých úskokov, za konkurencieschopné ceny. Bez ďalších naviazaných produktov, ktoré nepotrebujem. Nebudú ma nútiť neustále sledovať a vyhodnocovať podmienky na trhu. Ocenia, že som roky ich klientom, a dajú mi istotu, že čoraz kvalitnejšie služby a účtované ceny budú pre mňa nanajvýš milým prekvapením.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aby môj článok nevyznel tak bezvýchodiskovo: už mesiac som bez telky a po večeroch si krátim čas písaním blogov.

Alojz Pastírik

Alojz Pastírik

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že nie všetky slová sa premenia v digitálny smog. Zoznam autorových rubrík:  SpotrebitelSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu