Billa sa vysmieva verným zákazníkom!

Autor: Alojz Pastírik | 17.10.2011 o 9:41 | (upravené 17.10.2011 o 10:40) Karma článku: 14,07 | Prečítané:  8201x

Mnohé obchodné siete oceňujú verných zákazníkov výhodami. Okrem vernosti zákazníka obchody sledujú aj iné marketingové ciele, hlavne nabádajú zákazníka k selektívnej kúpe tovaru. Zákazníci majú peňaženky preplnené všelijakými kartičkami a zdržiavajú pri platení.

V Bille pravidelne nakupujem doplnkový luxusný sortiment potravín.  Oceňoval som, že Billa aspoň neobťažuje zákazníkov papierovými šekmi, ale ušetrenú čiastku Vám na požiadanie odráta z nákupu. Pred dvoma rokmi ma po pár mesiacoch pokladníčka na Vianoce prekvapila celkom zaujímavým obnosom vrátených penazí. Ďalší rok to bolo už len pár centov. Pripúšťam, že pri platbe som kartičke nevenoval pozornosť. Tento rok som ju preto predložil pri každom nákupe. V presvedčení, že som si už hodne našetril, požiadal som pokladníčku o odrátanie našetrenej sumy z platby za nákup. Musím sa priznať, že nulu na účte som skutočne neočakával. Moje celoročné žonglovanie s kartičkou Billa neocenila ani jedným centom.

Robí si Billa srandu zo svojich zákazníkov? Pôvodne som si myslel, že keď zavedú kartičky všetky obchodné reťazce, žiadny z nich nemôže kartičkovú vojnu vyhrať. Ukazuje sa však, že ju dosť ľahko može aj prehrať. Kartička putuje do koša, ale v Bille budem kupovať svoje obľúbené tovary naďalej...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Lunter: Nikdy som nepovedal, že mamu vyliečili len zdravé potraviny

Článok na webe firmy kandidáta na župana vysvetľuje jej vznik tým, že vďaka zdravej strave sa jeho mama dostala z rakoviny.

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner reprezentácie a šéf zväzu spolu diskutovali.


Už ste čítali?