reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alojz Pastírik

Alojz Pastírik

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že nie všetky slová sa premenia v digitálny smog. Zoznam autorových rubrík:  SpotrebitelSúkromnéNezaradené

reklama

Spotrebitel

Nevstúpiš dvakrát do tej istej ...

Alojz Pastírik

Nevstúpiš dvakrát do tej istej ...

... reštaurácie. Takto herakleitovsky komentoval môj americký priateľ úroveň pohostinstva na Slovensku. Nemal ani tak na mysli, že už nikdy nevstúpi do tých istých dverí. Naopak, pri ďalšej návšteve toho istého zariadenia sa už zvyčajne nezopakovalo jeho nadšenie. Akoby kvalita bola len výsledkom náhody.

  • 5. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Neprimerané ceny sms

Alojz Pastírik

Neprimerané ceny sms

Vysokými cenami sms operátori prenášajú bremeno nákladov na nízkopríjmové skupiny obyvateľstva. Zaujímavé, že si to ešte nevšimli regulátori trhu v Bruseli.

  • 24. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Svoju banku, poisťovňu ani operátora nevymením!

Alojz Pastírik

Svoju banku, poisťovňu ani operátora nevymením!

Banky, poisťovne i telekomunikační operátori svojou ponukou služieb s komplikovanými obchodnými podmienkami, s časovou viazanosťou a zložitým systémom fiktívnych výhod, prípadne šancou niečo vyhrať, nútia zákazníkov  neustále prehodnocovať svoj zmluvný vzťah, oberajú ich tak o čas a ľudskú dôstojnosť v radoch pri prepážke.

  • 20. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Billa sa vysmieva verným zákazníkom!

Alojz Pastírik

Billa sa vysmieva verným zákazníkom!

Mnohé obchodné siete oceňujú verných zákazníkov výhodami. Okrem vernosti zákazníka obchody sledujú aj iné marketingové ciele, hlavne nabádajú zákazníka k selektívnej kúpe tovaru. Zákazníci majú peňaženky preplnené všelijakými kartičkami a zdržiavajú pri platení.

  • 17. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu